PROCARE Adoptions

A blog about adoption experiences

Dankie PROCARE!

Leave a comment

DSC01247 DSC01298

Ek  kan nie glo die tyd vlieg so nie..ek kan my nou nie ‘n lewe sonder Walter, my aangenome seuntjie voorstel nie, absoluut ondenkbaar!!  Hy is so ‘n gelukkige en “content” meneertjie.

Hy eet goed, slaap goed, lag uit sy magie uit dat die trane rol en babbel nou asof hy dink  ek hom presies kan verstaan.  Hy het al 8 tandjies en ek dink daar is nog 2 opi horizon.

‘n Paar fototjies dat julle almal kan sien hoe hy nou…

Nogmaals dankie PROCARE!

Groete

Mariska

Leave a Reply

